Kuidas mängida põgenemistubades?
Põgenemistuba on meeskonnaseiklus, mille käigus tuleb osavõtjatel sukelduda mängumaailmaruumi ning üheskoos katsumustest üle saada. See on unikaalne võimalus proovida järele erinevaid rolle: avastada paar uut kosmost, päästa inimkond, avastada sajandi kuritegu või saada selle otseseks kaasosaliseks...
Põgenemistoas on peamised relvad loogika, mõttekiirus, intuitsioon ja oskus töötada meeskonnas.
Mida põgenemistoas tohib ja mida ei tohi teha?
Te võite mis tahes ideid praktikas proovida. Me tuleme toime kõigi korralageduse tagajärgedega ning seame põgenemistoa hiljem esialgsesse korda. Peamine on vältida pöördumatuid tagajärgi.
Välja arvatud harvad erandid, lahendatakse kõik ülesanded jõhkrat jõudu kasutamata. Kui mängu käigus on vaja midagi lõhkuda, ära kruvida või lahti kiskuda, antakse selleks äärmiselt selged ja läbipaistvad vihjed.
Olge head ja ärge arutage läbitud mängu üksikasju pärast põgenemistoast väljudes. Sellega te võite rikkuda nende lõbu, kes alles lähevad mängima!
Kui kaua üks mäng kestab?
Üldjuhul antakse teile kõigi katsumuste läbimiseks 60 minutit. Mängu kestust saab täpsustada põgenemistoa kaardilt enne broneerimist. Kui jääte selle aja raamidesse, siis olete mängu läbinud! Kui te aga ülesannetega õigeks ajaks toime ei tule, avab operaator ukse. Tõsi küll, sellisel juhul ei saa te võiduga kiidelda.
Mitu mängijat peab olema meeskonnas?
Mängijate maksimaalne arv on vahelduv. Eri põgenemistoad sobivad üksi mängijatele ja paaridele, väikestele või suurtele meeskondadele. Osavõtjate täpset arvu on võimalik täpsustada põgenemistoa kaardilt meie koduleheküljel. Olge broneerimisel tähelepanelikud!
Kui ohutu on mängimine põgenemistubades?
Põgenemistuba on mäng. Ent see on mäng, mis toimub tegelikkuses. See tähendab, et juhtmetes on tõeline kõrgepingevool. Kui te aga lõhute klaasi, võite end sellega vigastada. Järgige elementaarseid ohutusnõudeid ja operaatori soovitusi, et keegi oma muljeid ära ei rikuks.
Kas mind aidatakse, kui mul tekivad probleemid?
Kõik toad on varustatud kaamerate ja mikrofonidega. Kui midagi läheb valesti, tuleb operaator viivitamatult appi. Kui soovite saada vihjet, võite operaatoriga ise ühendust võtta, vajutades abinupule või kasutades muid ettenähtud vahendeid.
Kellele ja miks võidakse keelduda pääsust põgenemistuppa?
Me ei luba mängijatel, kes on alkoholijoobes (üle 0,25 promilli), osaleda ülesannetes. Mängu eest raha EI tagastata. Arvesta ka mängijate vanuse- ja koosseisupiirangutega. Näiteks mõnel ülesandel saavad osaleda ainult täiskasvanud. Mõned ülesanded nõuavad meeskonnatööd, teistes on suur seltskond rahvarohke.
Mis saab siis, kui mängija tõepoolest kannatab klaustrofoobia all?
Enamik ülesandeid on kõigile ohutud. Siiski on erandeid. Näiteks ei sobi mängud, kus on kitsad roniaugud, väga suurtele mängijatele ning eriti jubedaid õudusmängud ei soovitata südamehaiguste või paanikahoogudega inimestele. Pöörake tähelepanu konkreetse põgenemistoa kirjelduses märgitud piirangutele!
Kui teie meeskonnas on mängijaid, kellel on rasedus, epilepsia, südamestimulaator, puue või mõni muu füüsiline või vaimu mure, mis võib teie mängu nautimist segada, siis andke meile kindlasti teada ja me aitame teil leida teile ohutu põgenemistoa.